- Avui a classe hem analitzat quins són els ods que compleix la nostra empresa i hem dit el perquè. ODS Cuidar el medi ambient , Som una empresa que no contamina al medi natural, ja que no utilitzem res que pugui danyar al medi ni q contamina i totes les nostres activitats es realitzaran de forma que no siguin perjudicials per al medi natural en ningún aspecte. Igualtat de gènere . Donam una igualtat d’oportunitats per homes i dones, és a dir que tant els homes i les dones tenen les mateixes facilitats per entrar a treballar, sels demana el mateix i per a la feina realitzada tenen el mateix sou per hores. Educació de qualitat , Tant als treballadors i usuaris, els inculcam una educació per respectar al medi ambient, ja que la nostra empresa fa les activitats en ell i és important que tant treballadors com usuaris respectin el medi on treballam i vivim.
-Avui a calse he realitzat la nostra lamina de model de negoci. Làmina De Model De Negoci 1. Segments de Mercat - El nostre client ideal té un poder adquisitiu mitjà. - Els nostre client ideal es de una edad temprana de entre 10-25 anys. 2. Proposta de Valor - El nostre producte satisfà la necessitat del client de tenir noves experiències amb la natura i la de reforçar o crear nous vincles amb les persones. - La nostra empresa destaca en el gran nivell de monitors experimentats que té i les noves experiències que aporta. - Aquesta empresa pot aportar als seus clients un aire nou i una nova forma d’entendre la natura. 3. Canals - La nostra forma de atreure als clients és donant una bona propaganda i fent cartells publicitaris i publicitat online com la conta d’instagram. 4. Relació amb clients: - La relació que tindrem amb el client sera una més amigable que amb una empresa normal, ja que intentarem crear un bon ambient i intentar establir una confiança amigable amb ells. 5. Ingressos:
- Avui a classe hem analitzat a la nostra competència i hem dit en que ens diferenciam amb les altres empreses de l'ambit. COMPETIDOR: Natural Agility GRANDÀRIA : Natural Agility es una empresa que treballa a nivell autonòmic, amb aquest cas es mouen per les Illes Balears. Ara estan començant la seva empresa i tenen un mínim renom, consten de pocs treballadors i pocs serveis. QUE VENEN I PREU : Venen un servei per els clients que es basa en fer excursions per el medi natural Balear, Com podrien ser excursions amb BTT i excursions de senderisme. Actualment, la seva única tarifa per als clients es de 20€ per a cada servei. COM CAPTEN ALS SEUS CLIENTS : El seu principal mètode per a captar clients es posant un preu assequible per les persones, oferint monitors, creant diferents tàctiques de màrqueting com fer ofertes vistoses, promocionar-se en les xarxes socials i fer excursions adaptades a totes les edats. QUE ENS DIFERENCIA DELS NOSTRES COMPETIDORS: La principal diferencia entre
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada